Manisa

MANİSA VANLILAR DERNEĞİ'NDEN YUNUSEMRE BELEDİYE BAŞKANI SEMİH BALABAN'A ZİYARET

Manisa Vanlılar Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Abuzer Altın ve yönetim kurulu üyeleri, Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban'ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen nezaket ziyaretinde, Manisa'da yaşayan Vanlı vatandaşların sosyal ve kültürel faaliyetleri, hemşehri dayanışmasının güçlendirilmesi ve yerel yönetimlerle sivil toplum kuruluşları arasındaki iş birliği konuları ele alındı. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, Manisa'nın sosyal ve kültürel hayatına katkı sağlayacak çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.

Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, "Manisa Vanlılar Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Sayın Abuzer Altın ve kıymetli yönetim kurulu üyelerine nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum." ifadelerine yer verdi.

Manisa Vanlılar Derneği Başkanı Abuzer Altın ise misafirperverliğinden dolayı Başkan Balaban'a teşekkür ederek, dernek olarak birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.

Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılması ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.